بازاریابی اتوماسیون فروش: ایجاد رویداد فوتی و فوری

این می تواند یکی از خسته کننده ترین شرایط برای هرزه فروش: ساخته شده ارتباط با چشم انداز آنها علاقه به محصول خود را گرفته ام، اما آنها می کشید پای خود را. چگونه شما چیزهای در حال حرکت و درایو خانه نیاز به محصول خود را? چگونه می شما ایجاد رویداد فوتی و فوری ‘

بسياري از چرخه فروش است که شما را به کنترل بدون وجود دارد–مسائل مربوط به بودجه، تردید از مدیران سطح بالا، و غیره. اما با وجود این تاخیر، هنوز هم وجود دارد راه برای ایجاد یک رویداد قانع کننده و تشویق چشم انداز به عمل و ساده این است: شخصی. شما قادر به پیش بینی نیازهای خاص چشم انداز خود و توضیح تاثیر شخصی که محصول خود را در کسب و کار خود را می توانید تغییر ماهیت مکالمات خود را که شما با درنرم افزار CRM داشتن.  برای آشنایی با چگونگی پیاده سازی نرم افزار CRM در سازمان خود اینجا را کلیک کنید.

بیایید نگاهی به چند راه که شما می توانید ویژگی های اتوماسیون بازاریابی به فرد خریدار سفر و رانندگی آنها را به عمل.
خیاط مکالمات به نیازهای خاص.

‘تاثیر شخصی که محصول خود را در کسب و کار خود را توضیح دهد’–برای تلفن های موبایل به اندازه کافی، ساده اما چگونه آیا می دانید چه جنبه های از محصول خود را بزرگترین علاقه به چشم انداز است? و چگونه شما این حقایق هنگام برخورد با چند چشم انداز هر روز راست نگه چشم انداز ردیابی کامپایل تمام داده ها را از چشم انداز رفتاری در یک مکان و شما نتیجه گیری در مورد منافع و نیازهای خود کمک می کند. به عنوان مثال:

  • اگر چشم انداز ده دقیقه را در صفحه قیمت گذاری خود خرج می کند، شاید بودجه نگرانی است و ممکن است زمان گفتگو درباره ارزش و ROI بالقوه.
  • اگر چشم انداز صرف زمان بیشتری در محصول X از Y محصول، زیرا آنها حساس به زمان پروژه که مربوط به آن محصول و منطقه مورد علاقه خاص است که می تواند باشد.
  • اگر چشم انداز زیادی از زمان خواندن در یک ویژگی خاص از محصول خود را صرف, که ممکن است که آنها در تلاش هستیم و جایی آنها را استخراج می تواند مقدار از محصول خود را.

داشتن این اطلاعات را در نوک انگشتان خود را به بحث بیشتر معنی دار رانندگی خانه ارزش محصول خود را داریم و کارآمد حرکت چشم انداز خود را از بهره نیاز به شما می تواند اجازه دهد.

بیشتر بخوانید: سازمان و CRM

لحظه مناسب برای گفتگو انتخاب کنید.

فقط در مورد آنچه شما می گویند, اما زمانی که نیست. چشم انداز خود را در جریان است; تحقیق در مورد محصول خود را و درک آن منافع بالقوه احتمال او اولویت نیست. اما هشدار زمان واقعی ارائه شده در برنامه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری SarvCRM شما اجازه می دهد تا شما را به حرکت خود را هنگامی که شما بالای ذهن. هنگامی که می بینید که چشم انداز در سایت شما فعال است, تا انتخاب تلفن و مکالمه که در حال حاضر. نه تنها شانس به نفع شما است که آنها باید لحظه به صحبت، اما آنها به احتمال زیاد بیشتر پذیرای لازم می گویند.

بیشتر بخوانید: برنامه ریزی تبلیغات

لحظات تصمیم گیری کلیدی را تشخیص دهد.

زمان بندی می تواند در راه های دیگر. از زمانی که چشم انداز خود را ممکن است مجبور به اتخاذ یک تصمیم و زمان مکالمات خود را بر این اساس بار آگاه باشد. اگر معامله به رقیب از دست داده بود، به عنوان مثال، شما ممکن است یک ایده شل از زمانی که چشم انداز آن قرارداد برای تجدید خواهد شد. ایجاد سرب ساده پرورش برنامه چشم انداز به عنوان رویکرد به آنها مهلت قرارداد خود را به اشتراک گذاری منابع مفید و آنها را به ویژگی های جدید محصول خود را ممکن است از آنها غافل از هشدار.

شانس هستند که شما همیشه قصد داریم برای تخفیف چند که اخور و آید به تعهد پای خود را بکشید. اما با استفاده از این دیدگاه به ارتباط با چشم انداز خود را در سطح بیشتر شخصی شما در پرداختن به نیازهای خاص خود و رانندگی خانه ارزش محصول خود را برای آنها تمرکز می تواند — و امیدوارم آنها برداشت تا قلم به امضای قرارداد داشته باشد.

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *